wtorek, 29 lipca 2014

Libster Awards

Mój blog został nominowany do Libster Awards przez:
Jestem nominowana przez dwa blogi więc odpowiem tu na te 11 pytań i nie będę robiła dwóch Libster Awards

Nominacja do Libster Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym ) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który cię nominował.


Pytania :




    1. Jaki jest twój ulubiony kolor ?
    2. Kim chciałabyś zostać w przyszłości ?
    3. Czego się wstydzisz i boisz się najbardziej
    4. Komedie romantyczne czy Horrory ?
    5. Co zmieniłabyś w sobie

    6. Co natchnęło Cię do pisania?
    7. Gdzie najchętniej wybrałabyś się na wakacje?
    8. Co przeważnie jesz na śniadanie?
    9. Jakie jest Twoje hobby?
    10. Bajka, którą w czasach dzieciństwa najczęściej oglądałaś.
11. Jaka jest Twoja największa fanaberia?
12. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka 1D?


13 Do jakich fandomów należysz? (Oprócz Directioner)

14. Jaki jest twój ulubiony smak lodów?
15. Co zainspirowało cię do rozpoczęcia pisania?
16. Czy czytasz inne opowiadania?
17. Skąd czerpiesz inspiracje do nowych rozdziałów?
18. Do której klasy pójdziesz po wakacjach?
19. Lubisz taniec?
20. Jesteś Larry Shippers czy Elounor Shipper?
21. Kto jest twoim ulubieńcem?
22. Jak powinien wygladać twój wymarzony chłopak i jakie powinien mieć cechy charakteru?

Odpowiedzi
1. Jest dużo pięknych kolorów nie mam ulubionych :)
2. Szczerze to nie mam pojęcia gdyż wszystko się tak pomieszało że masakra
3. Swojego ciała..
4. Jedno i drugie
5. Swój wygląd, ciało , zachowanie..
6. Koleżanka.. Napisałam tak z głupoty a ona mi bloga założyła..
7. Gdzieś daleko
8. Nie jem śniadania
9. Wkurzanie ludzi ? Liczy się ?
10. Smerfy
11. Nie wiem
12. Midnight Memories
13. Dużo ich :)
14. Czekolada ^o^
15. Tak z ciekawości jak mi pójdzie
16. Tak
17. Ze wszystkiego .. Z życia , filmów innych blogów
18. Idę do drugiej klasy gimnazjum
19. Bardzo
20. Dla mnie on może być nawet biseksualny a i tak go uwielbiam. Nie obchodzi mnie z kim on jest ważne by był szczęśliwy.
21. Liam, Loui, Zayn , Niall , Harry :)
22. Taki nie istnieje

Moje pytania:
1. Ile masz lat
2. Jak masz na imię
3. Czemu akuratnie piszesz takiego bloga
4. Gdzie chciałabyś pojechać ?
5. Lubisz też inny zespół ?
6. Co zmieniłabyś w swoim życiu ?
7. Żałujesz czegoś ?
8. Jakiej piosenki słuchasz gdy masz doła?
9. Horror czy komedia ?
10. Lubisz gdy chłopak ma kolczyki ?
11. Opisz swojego wymarzonego chłopaka

Nominuję:

2 komentarze:

  1. Wybacz za SPAM, ale zapraszam cię do http://ocenialnia--blogow.blogspot.com/ gdzie możesz dowiedzieć się co nasza załoga myśli twoim blogu. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ocena twojego bloga została wykonana, zapraszamy do zapoznania się z nią ^^

    OdpowiedzUsuń